Pages

26 Nisan 2010 Pazartesi

D ile Cumartesi



D. ile yemeğe gittik kendisi okuldan eski bir arkadaşım. Az kahrımızı çekmedi değil sohbet muhabbet güldük eğlendik konu bir ara Eylül’den açıldı bana çektirdiklerinden kaprislerinden konuştuk.
D. Sen eskinden böyle değildin. Hiç taviz vermezdin.

Z. E kötü niyetle yapmıyor.

D. Bir de kötü niyetle yapsaydı.

Z. Gaz mı veriyorsun bana?

D. Sanırım.

Gülüşmeler.

D. Baksana otururken sandalyemi de tuttun sen iyice romantikleşmişsin.

Z. Allah korusun. Ağzını hayra aç.
Gülüşmeler.

D. Sen beni dinle ben sana şöyle hanım hanımcık bir kız ayarlayayım olmadı ben varım :)

Z. Gelmez onlar bize.

D. Ee sen de gelsin diye uğraş biraz. Kız mı yok sana.

Z. Sen ne kötü bir arkadaşsın olan ilişkimi bitirmeye mi çalışıyorsun.

D. Ben dostça tavsiyelerde bulunuyorum sadece.

Z. Ya bırak anladım ben seni: p

D. Sen yaşlanıyorsun.

Z. Sanırım yaşlanıyorum da bunun onunla alakası yok.

D. Ben bilmem arkadaşım işte sen böyle değildin bu kız seni değiştirmiş.

Z. Kötü biri mi olmuşum.

D. Yok daha çekici olmuşsun :)

Z. Eyvallah gülüm.

Sandalyeyi çektikten sonra yerine koyuyor muyduk sanırım eksik kalan bu geceden burası.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger