Pages

28 Nisan 2010 Çarşamba

Halden Anlamak Lazım Bazen


Güzel bir hava vardı biraz üşümenin kime ne zararı olabilir ki hep etrafımda dikkat çeken biri oldum ama bugün bir kez daha fark ediyorum ki çocukluk arkadaşlarım ile konuşurken beni dinlendiriyorlar. G. ile bir konuşmamız da bunun üzerineydi nasıl biri ile evlenmek istersin üzerine derin bir soluk ve hal’den anlayan dedi. Bir sürü inanılmaz kadınla olmuş iki adam tek bir cümlede bu denli anlaşabilirdi.

Halden anlayan.

ps: foto rastgele seçildi ama şimdi bakınca saçları hiç de fena gözükmüyor.

4 yorum:

MODA DUYGUSU dedi ki...

:)güzelmiş

Zagzag dedi ki...

Saçlar di mi :)

Ful yaprakları dedi ki...

saçlar gerçekten güzel görünüyor ama bakımı feci bir dert,
nereden mi biliyorum,
o saçlardan daha gür ve kırmızı renkli bir kafaya sahibim de ondan :)

Zagzag dedi ki...

Bence çok güzel saçların var demektir bu Ful Yapraklar elbette bu davulun sesi :) uzaktan bana güzel geliyor.

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger