Pages

26 Nisan 2010 Pazartesi

Dondurma


Yazmazsam olmaz, bu mereti seviyorum ama sevgi de bir yere kadar. Aramızda garip bir savaş hali olduğunu da inkar etmiyorum, yemeyecektim kesişmemizde bana okuduğu meydan okumaya görmezden gelebilirdim, ama olmadı bir kez daha ona dokunmak istedim.
Mekanın etkisini göz ardı edemem feci bir çimen sevdası bunda etkili oldu. Etrafımda ki korelilerin resim çekme yarışı arasında baktım hayvanı kaşıklıyorum. Sonrası mı ? Boğaz ağrısı ve ateş. Pişman mıyım hayır. Ama hatun kişi bugün yasakladı 2.ci bir emre kadar yememi... Kahretsin.

Son kez de olsa seni seviyorum.

Birde Fransızlar vardı etrafımda onların ice krimmmm demesi de çok komikti. Fransız bir hatun es kaza bonapeti deyince hepsinin demesi mi gerekiyor. Bu da ayrı bir konu bir müsade edin de yemeye devam edelim değil mi...
Bonepiti demekten eriyordu güzelim şey.

ps: dondurma dediğime bakmayın siz maraşlıdır kendisi.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger